دفتر امور اجتماعی و فرهنگی

"دل‌آرام" در شب نخست اکران ميزبان مديران و روابط‌عمومي هاي استان مي‌شود

کد خبر: 180640 تاریخ انتشار: 1401/12/07 12:26:27
نمایش: 669
اخبار
کنسرت‌نمايش دل‌آرام در نخستين شب اکران خود در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد ميزبان مديران، کارکنان و روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي، نهادها و بانک‌هاي استان مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، کنسرت‌نمايش "دل‌آرام" که عاشقانه‌اي تاريخي در شرح دلاوري‌هاي مردمان ايران‌زمين است و نقش مؤثر بانوان ايراني در حفاظت از شرف و استقلال کشور ايران را به نمايش مي‌گذارد از هفتم تا دهم اسفند از ساعت 7 شب در فرهنگسراي شهرکرد به روي صحنه مي رود.

روايت متفاوت از موضوع عفاف و حجاب در قالب تئاتر دل آرام به نويسندگي و کارگرداني محمدحسن سليمي بني در چهار قصه »دلارام»، «قصه زينب»، «قصه ملک‌خاتون» و «قصه شهرناز» اجرا مي‌شود.

اين نمايش در چهار اپيزود، روايت‌هايي را از بانوان نام‌دار تاريخ ايران، شهرناز و ارنواز (دختران جمشيدشاه)، ملک‌خاتون، دل‌آرام و زينب کمايي بازگو مي‌کند و با آهنگ‌ها و ملودي‌هاي فاخر ملي و بومي که متناسب با فضاي داستان‌ها و به‌صورت زنده نواخته مي‌شود، همراه است.

با هماهنگي‌هاي انجام شده در شب نخست اکران اين نمايش‌کنسرت حماسي، مديران، روابط عمومي‌ها و کارمندان دستگاه‌ها، نهادها و ادارات استان به صورت رايگان حضور پيدا مي‌کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/13