دفتر امور اجتماعی و فرهنگی

اجراي 8 برنامه عملياتي حوزه عفاف و حجاب در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 190928 تاریخ انتشار: 1402/01/16 09:46:14
نمایش: 741
اخبار
مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هشت برنامه عملياتي ستاد عفاف و حجاب در استان طي سال گذشته اجرا شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهرام خواجوي روز چهارشنبه ۱۶ فروردين در نشست ستاد راهبردي عفاف و حجاب اين استان افزود: در سال گذشته ۹ نشست ستاد عفاف و حجاب در استان برگزار که در اين جلسات ۴۴ مصوبه تدوين و ۷۹ درصد آن به مرحله اجرا رسيد.
وي ادامه داد: همچنين هشت برنامه عملياتي ستاد عفاف و حجاب در استان طي سال گذشته اجرا شد و ۱۸۶ مورد بازرسي از ادارات و اماکن عمومي انجام گرفت.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري از شناسايي نخبگان حوزه عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: از اين نخبگان در برنامه هاي نظير روز جوان و ولادت حضرت علي اکبر (ع) تجليل مي شود.

خواجوي با اشاره به جنگ شناختي دشمن عليه کشور، تصريح کرد: دشمن در اين جنگ، زنان و دختران را بيش از هر قشر ديگري هدف قرار داده است که با نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب مي توان هجمه هاي دشمن را خنثي کرد.

وي با اشاره به ارتقاي نقش و جايگاه اجتماعي بانوان در سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد اعضاي هيأت علمي دانشگاه ها، ۴۰ درصد پزشکان متخصص و ۴۲ درصد کارمندان عالي رتبه کشور از قشر بانوان هستند.

خواجوي خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار وکيل از جامعه زنان و يک هزار زن از جامعه قضايي کشور هستند و ۲ هزار فعال زن در حوزه اجتماعي فعاليت دارند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/13