دفتر امور اجتماعی و فرهنگی

همايش عفاف و حجاب ويژه رابطان دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد

کد خبر: 191724 تاریخ انتشار: 1402/04/12 16:22:26
نمایش: 614
اخبار
همايش گفتمان عفاف و حجاب ويژه رابطان دستگاه هاي اجرايي استان روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام جنتي مديرکل اعزام مبلغ و دبير عفاف و حجاب سازمان تبليغات کشور برگزار شد.
 مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در اين همايش با تبريک عيد غدير اظهار داشت: آنچه در يکسال اخير با عنوان يکي از تيرهاي اخبار مورد توجه جدي قرار داشت، موضوع عفاف و حجاب بود.
شهرام خواجوي افزود: مقابله با فرهنگ عفاف و حجاب با جنگ شناختي دشمن و با هدف زير سوال بردن بنيان ديني و هويت ملي ما بوده است که با عمل به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب که مبتني بر سه رکن است مي توان دشمن را مغلوب کرد.
وي تصريح کرد: در مياني مايشات معظم له به مباحث فقهي، قانوني و شرعي عفاف و حجاب اشاره شده و همچنين عنوان کردند عده اي ناآگاه هستند و از سر ناآگاهي بي حجابي مي کنند و ديگر اينکه براي مقوله عفاف و حجاب بايد برنامه محور بود.
 مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه دستگاه هاي دولتي برنامه موثر و اثرگذار داشته باشند، افزود: دستگاه ها برنامه هاي اجرايي خود را ارايه دهند که اين برنامه ها بايد ملموس و اثرگذار باشد.
خواجوي با تاکيد بر اينکه موضوع عفاف و حجاب عزم ملي مي خواهد، اظهار داشت: ضمانت اجرايي آن برميگردد به اينکه ضمانت اجرايي حوزه فرهنگي، ارزش ها و باورهاست که بايد آن را در سطح جامعه تقويت کنيم.
وي خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تمامي دستگاه هاي اجرايي کميته عفاف و حجاب دستگاه خود را تشکيل دهند.
خواجوي با بيان اينکه در حوزه عفاف و حجاب دو نوع برنامه داريم، افزود: برنامه هاي درون سازماني کت شامل ۱۰ محور است و برنامه هاي برون سازماني که شامل ۳۰ برنامه مي شود و ملاک ارزيابي اين برنامه هاست.
 مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در دستگاه هاي دولتي ناهنجاري و ساختارشکني وجود ندارد، خاطرنشان کرد: رسالت دبيرخانه ستاد عفاف و‌حجاب کار فرهنگي و پيشگيرانه است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/13